ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع ۵۶ هزار لیتر سوخت بین عشایر خراسان شمالی در سال جاری

اترک: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت عشایر به صورت تجمیعی به تعاونی ها تحویل داده می شود تا بین عشایر سهمیه بندی و توزیع شود، گفت: ازابتدای سال تاکنون مقدار 56 هزارلیتر سوخت در بین عشایراستان توزیع شده است.

به گزارش اترک، مجتبی شکوری اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده در سال گذشته، یک میلیون و 250 هزار لیتر نفت سفید بین عشایر استان خراسان شمالی توزیع شده است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی های صورت گرفته، با اداره تعاون روستایی و عشایری خراسان شمالی، چهار شرکت تعاونی سوخت مورنیاز 6 هزار و 54 خانوار را تحت پوشش قرار داده اند و این تعاونی ها سهمیه سوخت عشایر را ماهانه از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت و بین آنها توزیع می کنند.

شکوری گفت: در این راستا تعاونی شهید قلی زاده بجنورد 480 هزار لیترسوخت، تعاونی شهید مطهری اسفراین 570 هزار لیتر، تعاونی شهید شعبانی شیروان 163 هزار لیتر، تعاونی فاروج 31 هزار لیتر سوخت درسال1400 دریافت کرده و بین عشایر توزیع کرده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار داشت: ازابتدای سال تاکنون مقدار 56 هزارلیتر سوخت در بین عشایراستان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه سوخت عشایر را به صورت تجمیعی به تعاونی ها تحویل و این تعاونی ها بر اساس نیاز عشایر در فصول مختلف  سهمیه بندی وتوزیع می کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه