ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در راستای افزایش تولید و‌کاهش ضایعات محقق شد؛

اجرای طرح کیفی یکپارچه‌سازی فنی لوله‌های نفت

اترک: طرح کیفی یکپارچه‌سازی فنی لوله‌های نفت، طی تفاهم‌نامه  لوله‌گستر اسفراین و مناطق نفت‌خیز جنوب اجرایی می شود.

به گزارش اترک، این طرح که در دومین روز از بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط  مازیارزند مدیرعامل شرکت "لوله‌گستر اسفراین" و علیرضادانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به امضا رسید، برای پاسخگویی به نیازهای صنایع نفت ایران در بخش تامین لوله‌های کینگ طراحی و تدوین شده است .

مدیر عامل شرکت لوله‌گستر اسفراین از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح به  افزایش ظرفیت تولید، کاهش ضایعات و ارتقاء شرایط کیفی تولید این کالای استراتژیک اشاره کرد.

مازیار زند همگن شدن فرایند‌های تکنیکی بازرسی، تولید لوله‌های خطوط انتقال (لاین پایپ) و یکسان سازی شاخصه‌های ارزیابی کیفی محصولات در سایزهای مختلف را از مهم‌ترین اقداماتی بیان کرد که با اجرای این طرح تحقق آن صورت می‌گیرد.

مدیرعامل تنها کارخانه تولید لوله‌های بزرگ نفتی جداری و جریانی  نبود تمرکز سفارش‌گذاری های خط تولید در اندازه‌ها و متغیر‌بودن آن را عاملی برای عدم دسترسی به بهره وری حداکثری توان ساخت این لوله‌های فولادی صنعت نفت دانست.

مهندس زند تحقق اجرای این طرح را در راستای اهداف مشترک مجموعه‌های تابعه وزارت نفت و وزارت صمت در پروژه‌های داخلی‌سازی لوله‌های فولادی بدون درز با ضریب بیشتری بیان کرد و افزود: ابلاغ آغاز رسمی این طرح، محصول هم افزایی بین بخشی و اعتماد وزارت نفت به سازندگان داخلی محصولات خواهد بود.

به گفته وی این توافق زمینه ساز تولید محصولاتی با سطح کیفی بالاتر از استاندارد‌های لازم نظیر API است.

واحد صنعتی "لوله گستر اسفراین" تابعه ایدرو و وزارت صمت و تنها سازنده لوله های بزرگ نفتی و شرکت مناطق نفت خیز جنوب، نیز از بزرگ ترین واحدهای تابعه وزارت نفت است که تولید و تامین بیش از ۶۰ درصد نفت کشور را در اختیار دارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه