ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تالار فرهنگ و هنر خراسان شمالی در انتظار سفر رئیس جمهور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: قرار گرفتن پروژه تالار فرهنگ و هنربه‌عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان‌شمالی یکی از راه‌های به سرانجام رسیدن این پروژه‌ست.

به نوشته فارس، تقی صادقی با بیان اینکه ۲ مسیر را برای به سرانجام رساندن پروژه تالار فرهنگ و هنر مدنظر داریم، اظهارکرد: قرار گرفتن این پروژه به‌عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان‌شمالی یکی از راه‌هاست، هرچند باید دید در جلسه هیئت دولت چه اتفاقی می‌افتد و چه مواردی در زمره اولویت‌های هیئت دولت قرار دارد.

وی گفت: با این‌ وجود تلاش می‌کنیم تا هم در استان کار نهایی شود و هم در وزارتخانه قبل از سفر ریاست جمهوری این پروژه به نتیجه برسد زیرا باگذشت زمان شاهد فرسودگی بیشتر این پروژه خواهیم بود و اموال بیت‌المال نیز بلااستفاده خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: پیگیری‌ها هم از طریق استان و هم از طریق وزارتخانه در حال انجام است، ضمن این‌که متوجه اولویت‌ها هستیم و نگاه بخشی و جزیره‌ای نداریم، اما به‌واسطه ضعف زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان، این تالار حق هنرمندان، مردم و حتی دستگاه‌های اجرایی است تا از چنین فضایی بهره‌مند باشند.

صادقی ادامه داد: گفت‌وگو با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مسیر دوم پیش‌گرفته شده و رایزنی‌هایی صورت گرفته است و نسبت به تأمین اعتبار قول‌هایی داده‌اند، اما به‌واسطه این‌که قطعی نشده است، خبری اعلام نمی‌کنیم، اما امیدواریم خبر خوب به‌زودی اعلام شود.

وی در خصوص فازبندی پروژه نیز گفت: اگر اعتبارکافی بگذارند، پروژه زودتر جمع می‌شود اما تجربه نشان داده است به دلیل تخصیص پایین و تأمین اعتبار ضعیف به سمت فازبندی کردن پروژه پیش رویم، بنابراین فازبندی گزینه دور از ذهنی نیست.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه