ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۲۵ هزار و ۸۶ نفر از مناطق کم برخوردار استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

اترک/عبدی: مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: تحت پوشش قرار دادن پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از سه دهک پایین جامعه بدون پوشش بیمه در کشور آغاز شده که سهم این استان ۲۵ هزار و ۸۶ نفر است.

دکتر «محمدرضاجیریایی» افزود: همزمان با هفته سلامت، با هماهنگی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فهرست افراد کم درآمد برای بهره‌مندی و دریافت خدمات بیمه درمانی به سازمان بیمه سلامت ارسال شد.

وی تاکید کرد: سهم استان مرکزی از این تعداد ۲۵ هزار و ۸۶ نفر جدید و ۳۰ هزار و ۳۵۹ نفر نیز تمدید اعتبار است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی اظهار داشت: برخی از افراد این فهرست دارای شماره تلفن و برخی دیگر از این امکان برخوردار نیستند ، از این رو اسامی افرادی که شماره تلفن ندارند به وزارت ارتباطات ارسال می‌شود تا این وزارت خانه از طریق شماره تماس‌های ثبت شده برای کدهای ملی ارسالی، پیامک مربوطه را برایشان ارسال کند تا این افراد عکس خود را در سامانه بارگذاری کنند.

دکتر جیریایی عنوان کرد: همه‌ شهروندان بدون پوشش بیمه پایه، برای برقراری پوشش بیمه پایه سلامت می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی این سازمان به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir یا دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد، برای بیمه کردن خود و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، ظرف ۲ هفته پس از ابلاغ این قانون، شماره ملی افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را در اختیار سازمان بیمه سلامت ایران قرار دهد که بنا بر اعلام سازمان بیمه سلامت ایران اطلاعات در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است.

بیش از ۹۷ درصد از مؤسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد است.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه