ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جواد چپردار ؛

انسجام شورا و تثبیت مدیریت شهری اولویت دارد

اترک/فراهانی: رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به موضوع استیضاح شهردار کرج گفت : تلاش اعضای این شورا بر انسجام و تثبیت مدیریت شهری است.

جواد چپردار در نطق پیش از دستور پنجاهمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد : در ایام اخیر و درجلسات گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر درخواست استیضاح شهردار کرج را به هیات رییسه شورا تقدیم کردند که براساس قانون موعد طرح استیضاح و جلسه را اعلام کردیم .

وی ادامه داد: در روزی که جلسه استیضاح مقرر شده بود برخی از اعضای استیضاح کننده به جهت اخذ نظر

 دیگر اعضای شورای شهر تقاضای فرصت بیشتری برای بررسی عملکرد وتذکرات قبلی در مجموعه مدیریت شهری را داشتند.

 

تذکر، سئوال و استیضاح حق قانونی و مستمر اعضای شورای شهر است

چپردار گفت :  براین اساس با هیات رییسه شورا مکاتبه ای انجام دادند و به جهت ایجاد انسجام و همدلی بیشتر اعضای شورا و حفظ مصالح شهر  در خواست تعویق طرح استیضاح را نموده تا در بررسی عملکرد شورا و مدیریت شهری جلسات تعاملی داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: از آنجا که اولویت اول برای اعضای محترم شورا انسجام و همدلی است فارغ از هر گونه اختلاف در سلایق که امری طبیعی است  و به دور از منفعت طلبی با تاکید بر مصلحت شهر و مطالبات مردم به اتخاذ تصمیمات نهایی خواهیم رسید.

وی گفت : پس از این درخواست، اعضای شورا جلسات متعددی در جهت بررسی عملکرد،همدلی و انسجام بین اعضا داشتند و این اتفاق مهم و مبارک ادامه خواهد داشت و برای همه ما اولویت اول همدلی ، انسجام و اهتمام در مطالبات شهری است که تحقق این امر اراده اعضای شورای اسلامی شهر کرج بوده و ستودنی است.

چپردار افزود: مورد دیگر برای حفظ مصالح شهر تثبیت مدیریت شهری بدون  توجه به حواشی و تمرکز در متن اصلی وظایف و تکالیف در شورا و در مدیریت شهری است که برای ما اولویت دارد لذا امروز بعد از بررسی همه عملکرد ها و جلساتی که برقرار شده برخی از اعضای شورای اسلامی در بررسی و پاسخ به تذکراتی که طی ماه های گذشته به شهردار محترم داده شده است، سئوالاتی را به هیئت رئیسه داده اند که پس از ثبت بر اساس قانون تشکیلات،وظایف و‌انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران  به صورت مکتوب به شهردار ابلاغ  و طبق قانون، فارغ از هر نتیجه ای که می تواند اقناع و یا عدم اقناع و طرح استیضاح باشد فرآیند  قانونی آن طی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تذکر،  سوال و استیضاح حق قانونی اعضا و  انسجام شورا اولویت اصلی است و تثبیت مدیریت شهرداری در انجام مطالبات مردم نیز جزو اولویت ها است. ما بدون توجه به حواشی تلاش می کنیم برابر تکالیف و مقررات تعیین شده وظایف مان را به طور کامل انجام دهیم.

چپردار بیان کرد: سوالاتی که  برخی از اعضای محترم در بررسی پاسخ تذکرات و عملکرد شهردار ارائه نموده اند در هیئت رئیسه ثبت و از طریق رئیس شورا مکتوب به شهردار ابلاغ می گردد تا فرایند حقوقی و قانونی آن طی و نهایی گردد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه