ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام عنوان کرد:

تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان

اترک/سجادی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸ مجتمع و ۳۶ روستا استان ایلام در قالب طرح جهاد آبرسانی با محوریت محرومیت‌زدایی به زودی آغاز می شود.

پرویز ناصری اظهار داشت: با آغاز اجرای این پروژه آبرسانی ۲۱۷۷۶ نفر از آب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۷۰ میلیارد ریال هزینه و پیش پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز  ۱۲۸ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تاکید کرد: پروژه های آبرسانی با عقد قرارداد محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تسریع می یابند.

وی در ادامه به مسائل فنی و کیفی و رفع معارضات مسیر اجرای پروژه‌ها اشاره نمود و تصریح کرد: نیازمند همکاری و همراهی ادارات میراث فرهنگی، راهداری و منابع طبیعی و سایر دستگاه ها برای تسریع در اجرای فیزیکی پروژه ها هستیم.

در این جلسه مقرر شد؛ راهکارها و پیشنهادات جهت کیفیت اجرای پروژه ها مطرح  و مقرر شد هر هفته جلسه قرارگاه با موضوع روند اجرای پیشرفت پروژه ها برگزار گردد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه