ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شهردار تبریز خبر داد؛

عملیاتی‌شدن قرارگاه مسکن از هفته آینده در شهر تبریز

اترک/ شهردار تبریز از آغاز به کار قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی با همراهی استانداری آذربایجان‌شرقی در هفته آتی خبر داد.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: برنامه ما ایجاد یک ساختار مدون برای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه مسکن با همراهی استانداری است.

وی افزود: همراهی معاون فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان جای قدردانی دارند و تلاش داریم از هفته آینده قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی را عملیاتی کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته توسط معاونت‌های شهرداری اعلام کرد: بخش‌های مختلفی از مدیریت شهری شامل معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی پیش از این جلسه، جلسات مختلفی در منطقه برگزار می‌کنند تا روز پنجشنبه در قرار خدمت منطقه جمع بندی شود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با احصای مشکلات منطقه و دعوت از دیگر نهادهای خدمت‌رسان شهری و درگیر با پروژه‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیریت شهری، حضور در یکی از مناطق دهگانه شهرداری در روزهای پنج‌شنبه و پیگیری پروژه‌های عمرانی و مشکلات منطقه با حضور استاندار و مدیران کل ادارات است که با یک همگرایی سریع به نفع مردم، مشکلات و مسائل پروژه‌های عمرانی حل شود.

قرار خدمت برنامه ویژه مدیریت شهری تبریز برای حضور در مناطق دهگانه تبریز و احصای مشکلات و بررسی و رفع آنها با حضور استاندار و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهری است که امروز دومین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۴ تبریز در حال اجرا است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه