ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار تهران:

رسیدگی به مناطق محروم از سیاست‌های دولت سیزدهم است

اترک/ جواد پژمان: استاندارتهران گفت: شهرستان فیروزکوه در کنار ظرفیت‌های متعدد مردم خوب و محرومیت‌های زیادی دارد که در این راستا رسیدگی به مناطق محروم یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

محسن منصوری در آئین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران فیروزکوه با اشاره به اینکه در صدد بهره گیری از ظرفیت‌های مردم شهرستان برای توسعه فیروزکوه هستیم گفت: راهبرد دولت در استان تهران تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و باید به بهترین شکل از منابع در راستای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم.

وی با انتقاد از طولانی شدن برخی پروژه های عمرانی گفت: راهبرد دولت در استان تهران تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

منصوری اظهار داشت: مایه تأسف است که تکمیل یک طرح چند میلیاردی ۱۴ سال طول بکشد و باید برنامه ریزی دقیق‌تری برای اجرای طرح‌ها در استان داشته باشیم، در تهران بیمارستانی داریم که ساخت آن ۳۲ سال طول کشیده و برخی از طرح‌های عمرانی که هنوز تکمیل نشدند عمری ۲۵ ساله دارند.

وی اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه به دلیل دوری از پایتخت محرومیت‌های زیادی دارد و در این راستا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که طرح‌هپای جدید را در این منطقه محروم به بهره برداری برسانند و افتتاح این مجموعه ورزشی در شهرستان محروم فیروز کوه در زمان کوتاه جای تشکر دارد.

استاندار تهران گفت: سیاست دولت خروج امکانات و ظرفیت‌ها از تهران به منظور آبادانی مناطق محروم نظیر این شهرستان است تا برای رشد جمعتی آتی بتوانیم امکانات مورد نیاز را تأمین کنیم.

منصوری افزود: شهرستان فیروزکوه در کنار ظرفیت‌های متعدد مردم خوب و محرومیت‌های زیادی دارد و رسیدگی به مناطق محروم یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

وی در ادامه خطاب به فرماندا ران این استان گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که دقیق‌ترین پروژه‌ها به لحاظ کیفیت، دقت و سرعت در استان تهران عملیاتی و اجرا شود و هرچند که بارها تاکید کردم که الویت ما در استان اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه