ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان فطریه در در خراسان شمالی

اترک: مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان فطریه در روز عید فطر در این استان خبر داد.

به گزارش اترک، مجید الهی راد اظهار کرد: با تلاش این نهاد تا ظهر روز عید فطر وجوهات فطریه به شماره حساب نیازمندان شناسایی شده استان واریز شد.

وی افزود: مردم روزه دار استان در روز عید فطر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند.

وی با تأکید بر اینکه این آمار اولیه است و میزان فطریه پرداختی در حال افزایش است، اظهار کرد: مردم روزه دار در روز گذشته بیش از ۳۵۳ میلیون تومان زکات فطریه عام، ۱۵ میلیون تومان زکات فطریه سادات و ۳۷ میلیون تومان کفاره غیر عمد پرداخت کردند.

الهی راد با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره تحت نظارت شورای زکات و کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه شورا انجام شده است، گفت: امسال ۸۰۰ پایگاه ثابت و سیار در مساجد، معابر و میادین استان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روزه دارانی که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره نشده‌اند می‌توانند فطریات خود را با شمارهگیری # ۵*۰۵۸*۸۸۷۷* فطریات پرداخت کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه