ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی در انتظار تأمین اعتبارات جبران خشکسالی است

اترک: مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در انتظار تأمین اعتبارات جبران خشکسالی است.

به گزارش اترک، جواد نظری با اشاره به بارشهای اخیر در خراسان شمالی اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت به باغات کشاورزی و سایر حوزهها به اداره کل مدیریت بحران استان اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تنها در شهرستان اسفراین شاهد بارش تگرگ و سیل بودیم افزود: با توجه به بارشهای اخیر تگرگ و سیل در شهرستان اسفراین منتظریم تا گزارش و برآورد خسارت این شهرستان به اداره کل مدیریت بحران استان اعلام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در ادامه به خشکسالی حاکم بر خراسان شمالی اشاره کرده و بیان داشت: گزارش‌های ناشی از خشکسالی سال گذشته به وزارت کشور ابلاغ شده اما در سال جاری گزارشی در این خصوص به وزارت کشور ابلاغ نکردیم هرچند به طور حتم با این پدیده در استان مواجه هستیم.

وی در خصوص اعتبارات در نظرگرفته شده از سوی وزارت کشور برای مقابله با پدیده خشکسالی در خراسان شمالی گفت: جلساتی پیرامون خشکسالی از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان مدیریت بحران و وزارت کشور برقرار شده اما با توجه به اینکه تمامی کشور درگیر خشکسالی است؛ اعتبارات زیرساختی نظیر تأمین آب پایدار در حوزه آب منطقه‌ای، امهال وام در حوزه جهاد کشاورزی و کمک به دامدارها در نظر گرفته شده که منتظر تصویب هیئت دولت هستیم تا به استانها ابلاغ شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه