ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نماینده سه شهرستان بویراحمد ،دناومارگون در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد

اترک/ نماینده سه شهرستان بویراحمد ،دناومارگون در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

مهدی روشنفکر در آیین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در منطقه نجف‌آباد به نمایندگی از هفت فضای آموزشی از محل اعتبارات محرومیت زدایی در شهرستان بویراحمد با تشکر از همت مسئولان در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: هشتاد میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی به نوسازی مدارس در استان اختصاص داده شده‌ است.

روشنفکر با تاکید بر اینکه فضای آموزشی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیازمند توجه ویژه برای توسعه است تصریح کرد: بی‌شک بدون توجه به این مهم شرایط آموزش ایده‌آل فراهم نخواهد شد.

نماینده مرکز استان افزود: علاوه بر جذب اعتبارات محرومیت زدایی و اختصاص مبلغ هشتاد میلیارد تومان به این حوزه در سال گذشته نیز اعتبارات قابل توجهی به این حوزه اختصاص داده شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد فضای آموزشی امن و باکیفیت برای دانش‌آموزان قطعاً یکی از دغدغه‌های مهم برای والدین بوده و رفع این دغدغه در سایه تلاش مسئولان و مشارکت جامعه خیرین امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این آیین اظهارداشت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و ساختمان اصلی ۱۰۶۳ متر مربع محوطه سازی ۲۵۰۰ متر مربع با سرویس بهداشتی، سرایداری و آبخوری با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی به نمایندگی از ۷ پروژه در مناطق شهرستان بویراحمد عملیات اجرایی آنها به طور همزمان آغاز خواهد شد.

سیدرضاحسینی نیک گفت:۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی به اداره کل نوسازی مدارس تخصیص داده شده که امیدواریم با این مبلغ قسمتی از کمبود فضای آموزشی اولویت دار استان را برطرف و تحویل دانش آموزان استان دهیم.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه