ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي:

تکمیل دو تصفيه خانه فاضلاب در صورت تامين اعتبار در سال جاري

اترک/ معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت: در صورت تامين اعتبار ، استريم چهارم تصفيه خانه لجن فعال فاضلاب شهر اراك و مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر خمين تا پايان سال 1401 به بهره برداري مي رسد.

جمشيد حسن بيگي اظهار داشت : ظرفيت تصفيه خانه فاضلاب لجن فعال شهر اراك با بهره برداري از استريم چهارم اين تصفيه خانه به  77 هزار  متر مكعب فاضلاب در شبانه روز و با بهره برداري از مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب در شهر خمين ، ظرفيت این تصفیه خانه  به 14 هزار و 600 متر مكعب در شبانه روز افزايش خواهد يافت.

وي با اشاره به پيشرفت 42 درصدي ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهر هاي شازند و آستانه در سال گذشته اظهار داشت: اميدواريم با تخصيص به موقع اعتبارات مورد نياز اين پروژه روند ساخت اين تصفيه خانه فاضلاب در سال جاري سرعت بيشتري داشته باشد.

معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي  در تشريح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بيان داشت : 13 كيومتر توسعه خطوط لوله فاضلاب، 3.6 كيلومتر اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب، نصب 2 هزار و 300 فقره انشعاب فاضلاب  و اصلاح و بازسازي و 480 فقره انشعاب فاضلاب از جمله اقدامات اين معاونت در سال گذشته می باشد

 جمشيد حسن بيگي در ادامه شستشوي یک هزار و 470 كيلومتر از شبكه فاضلاب ، عيب يابي 119 كيلومتر  از خطوط و شبكه فاضلاب ،سمپاشي 39 هزار و 400منهول فاضلاب  و همسطح سازي یک هزار و 240 دريچه منهول فاضلاب را ، از ديگر اقدامات شركت آب و فاضلاب استان مركزي در سال گذشته در بخش فاضلاب برشمرد.

وي همچنين از برطرف شدن 484 مورد حوادث شبكه فاضلاب و دو هزار و 345 مورد حوادث انشعابات فاضلاب در كوتاه ترين زمان ممكن در سال گذشته خبر داد .

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه