ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تمامی ایل‌راه های خراسان شمالی در نقشه کاداستر آورده شد

اترک: مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: تمامی ایل‌راه های این استان در نقشه کاداستر آورده شد.

به گزارش اترک، محمدرضا قلی پور اظهار کرد: حتی قسمت هایی از ایل‌راه ها که تصرف شده بودند نیز در نقشه کاداستر آورده شده است.

وی افزود: اقدامی که باید بعد از آن انجام شود این است که ثبت شود تا جلوی تعرض به آن ها گرفته شود.

قلی پور ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر عشایر این استان با آن مواجه هستند تخریب ایل‌راه ها هستند.

وی بیان کرد: بسیاری از کشاورزان، مسیر ایل‌راه عشایر که از حدود زمین های کشاورزی آن ها می گذرد را شخم می زنند تا آن را متعلق به خود کنند.

این مسئول گفت: ایل راه‌های خراسان شمالی از سه ایل‌راه اصلی تشکیل شده که ایل‌راه شمالی آن شامل مسیر شمال شهرستان های قوچان، فاروج، شیروان، گیفان، راز و جرگلان و مراوه‌تپه است.

وی گفت: ایل راه جنوبی در مسیر جنوب شهرستان های قوچان، فاروج، شیروان، اسفراین، جنوب بجنورد، قوری‌میدان و مراوه تپه است و ایل راه میانی از قوچان تا مانه‌ و سملقان در اطراف رودخانه اترک و کالیمانی و مراوه‌تپه واقع می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه