ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

19 حلقه چاه غیر مجاز در خراسان شمالی مسدود شد

اترک: مدیر حفاظت از منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: 19 حلقه چاه غیر مجاز برداشت آب طی هفته اخیر در شهرستان شیروان بسته شد.

به گزارش اترک، سید هاشم حسین نژاد اظهارکرد: با بسته شدن این چاه‌ها از برداشت غیرمجاز بیش از ۱۰۶ هزار متر مکعب آب در سال پیشگیری شد.

وی گفت: بستن این چاه‌های غیرمجاز در راستای اجرای بند هـ ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب و ماده واحده قانون تعیین تکلیف چاه‌های آب فاقد پروانه و با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی انجام شده است.

مدیر حفاظت از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی همچنین از توقیف تجهیزات و ادوات غیرمجاز حفاری و پیشگیری از حفر یک حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و افزود: این کار با اقدام گشت و بازرسی مدیریت منابع آب بجنورد و با همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی روز پنجشنبه انجام شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه