ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی باند دوم محور بجنورد به اسفراین

اترک: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پروژه تکمیل و احداث باند دوم محور بجنورد – اسفراین حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش اترک، قاسم قاسمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه شروع فصل کاری و مساعد شدن شرایط جوی جهت آسفالت پروژه ها، آسفالت پروژه باند شدوم محور بجنورد به اسفراین در سال جاری از روز ۶ اردیبهشت ماه در جبهه های مختلف شروع شد.

وی تصریح کرد: کل محور ۱۰ کیلومتر از پلیس راه اسفراین تا ورودی اسفراین است که تاکنون از این ۱۰ کیلومتر حدود ۲ کیلومتر آسفالت در سال قبل انجام شده است و مابقی آسفالت طی ماه های آینده انجام خواهد شد.

قاسمی به عملیات خاکی پروژه اشاره کرد و افزود: حجم خاکبرداری کل ۱۰ کیلومتر ۴۹۵۰۰ متر مکعب و حجم خاکریزی ۴۷۳۰۱ متر مکعب می باشد که مجموعاً عملیات خاکی این پروژه حدود ۴۳ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: عملیات ابنیه فنی محور مذکور نیز با حجم کل ۵۲۸۵ متر مکعب است که ابنیه فنی این محور نیز در حدود 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اشاره کرد: پروژه تکمیل و احداث باند دوم محور بجنورد به اسفراین دارای معارض هایی همچون تملک اراضی و عدم همکاری مالکین و کمبود اعتبار جهت تملک، عدم جابجایی کل تیرهای برق، تداخل با تپه میراث فرهنگی و دستگاه های خدمات رسان است که جهت مرتفع شدن این معارض همکاری و مساعدت سایر ارگان های مرتبط را می طلبد.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه تکمیل و احداث باند دوم محور بجنورد به اسفراین به طول ۱۰ کیلومتر از پلیس راه اسفراین تا ورودی شهر اسفراین در تیر ماه سال ۱۴۰۰ توسط مقامات استانی و شهرستانی با اعتبار بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال و در بازه زمانی ۱۸ ماه آغاز شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه