ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رونمایی فردوسی‌پور از برنامه جدیدش و واکنش به خبر بازگشتش به صداوسیما

عادل فردوسی‌پور در پایان مسابقه دوستانه فوتسال با بچه‌های سندرم داون، پیرامون شایعات چند وقت اخیر چند دقیقه‌ای با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

گزارشگر سابق صدا و سیما درخصوص گروه تیم ملی فوتبال و صعود از مرحله گروهی اظهار کرد: مسلما تیم ملی با قرار گرفتن در این گروه نیازمند یک تدارکات خوب قبل از آغاز مسابقات است و برای صحبت کردن از صعود باید تا نزدیک شدن به شروع بازی‌ها صبر کرد و شرایط آمادگی تیم ملی را دید.

عادل فردوسی‌پور از بین تیم‌های پلی‌آف دو تیم را برای قرار گرفتن در گروه ایران انتخاب کرد و گفت: بنظر من اوکراین و ولز حریف‌های جذابی در صورت صعود به جام جهانی برای ایران خواهند بود.

مجری سابق صدا و سیما از علاقه‌اش به تیم انگلیسی گفت و درخصوص پیش‌بینی فاتح لیگ قهرمانان اروپا افزود: من دوست دارم لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شود چرا که من قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به همه قهرمانی‌ها ترجیح می‌دهم.

گزارشگر محبوب به قهرمان جام حذفی اشاره کرد و گفت: ضمن تبریک به تیم نساجی و با احترام به آلومینیوم و تیم خوب مهدی رحتمی فینال جذابی بود و حضور هواداران نساجی در ورزشگاه بسیاراتفاق جالبی بود. 

فردوسی‌پور درمورد شایعات شرط گذاشتن برای بازگشت به تلویزیون تصریح کرد: فعلا قرار است با یک گروه در سایت ۳۶۰ همکاری کنیم و من همانطور که قبلا هم تکذیب کردم هیچ شرطی برای بازگشت نگذاشتم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه