ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمک مالی دولت به فوتبال رسمی شد

رئیس جمهور ایران به مدیران فدراسیون فوتبال قول مساعدت مالی برای حضور بهتر در جام جهانی داده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مراسم افطاری مدیران و ورزشکاران برای دقایقی با ابراهیم رئیسی در خصوص شرایط مالی  تیم ملی و فدراسیون صحبت کرد. در این گفت‌وگوی خصوصی و کوتاه رئیس جمهور به سرپرست فدراسیون فوتبال قول داد کمک‌های ویژه ای به این فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی داشته باشد تا این تیم بتواند در رقابت‌های جام جهانی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

اما در همین زمینه احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «مجلس شورای اسلامی لطف کردند و کمیسیون فرهنگی یک ردیفی را برای فدراسیون فوتبال گذشته است، دولت هم تا الان در کنار فدراسیون فوتبال بوده و حمایت کرده و کمک‌های بسیار قابل توجهی داشته است. ما یک فراخوانی را در سایت فدراسیون منتشر کردیم، جهت شناسایی شریک تجاری فدراسیون در حوزه‌های درآمدزایی که تا حالا فدراسیون سراغ این موضوع نرفته است.

فدراسیون فوتبال این فرصت اقتصادی را در فراخوان عمومی گذاشته است تا کسانی که علاقه‌مند به مشارکت هستند با دریافت این سند از فدراسیون، پیشنهادهایشان را به ما بدهند و در آخر ما هم بهترین پیشنهاد را انتخاب خواهیم کرد. این اتفاق در حال سازماندهی است تا ما یک مسیری را برای ایجاد درآمد پایدار در فدراسیون باز کنیم. تعبیر ما این است که در فضای هواداری فوتبال و فضای مجازی رگه‌هایی را از یک معدن طلا وجود دارد که دیده نمی‌شود و ما باید برای فوتبال کشورمان استفاده کنیم. این فراخوان حاصل یک سال بررسی با کارشناسان در کمیته بازاریابی، بخش‌های حقوقی و ... بوده است و اگر نهایی شود و تبدیل به یک قرارداد شود در این حوزه یک تحول شگرفی شکل خواهد گرفت و منابع درآمدی خوبی برای فدراسیون ایجاد می‌شود.»

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه