ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان:

پیش‌بینی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی منابع برای «صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها»

اترک/حسین زاده: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان پیش‌بینی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی منابع برای «صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها»در دولت سیزدهم را بسیار مهم برشمرد.

عابدی افزود: ویژگی دیگر لایحه بودجه کاهش پنج واحد درصد بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زا در درآمدهای مالیاتی است.

عابدی خاطرنشان کرد: هدف و تلاش مجموعه مدیریتی استان این بود که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ سهم اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ای به حدود سه درصد برسد که الحمدالله با همت و تلاش استاندار، نمایندگان مجلس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی به ۳.۱ درصد رسیده است که بتوانیم اقدامات شایسته را برای مردم شریف استان انجام پذیرد.

عابدی رییس سازمان برنامه وبودجه در پایان افزود: یکی از ویژگی‌های مهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، تشکیل «صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها» است که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع برای این صندوق در کشور پیش‌بینی شده است، قطعا با تشکیل این صندوق عدالت و توسعه اتفاقات خوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت:از استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بابت اهتمام ویژه در لایحه بودجه سال 1401  تشکر می‌کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه