ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

چهار میلیون قطعه جوجه‌ریزی برای تامین بازار مرغ آذربایجان غربی انجام شده است

اترک/رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ بیش از چهار میلیون قطعه جوجه یک روزه در مرغداری‌های استان جوجه ریزی شده است و در ماههای آتی هیچ مشکلی در تولید گوشت مرغ وجود نخواهد داشت.

اکبر کرامتی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اظهار داشت: هیچ مشکلی در عرضه گوشت مرغ در بازار نداریم و نخواهیم داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم اقلام پروتئینی نیز نزدیک به یک هزار و ۸۸۵ تن گوشت منجمد مرغ و ۱۰۰تن گوشت قرمز با قیمت دولتی در بازار توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار و ۸۷۳ مورد " دامدار کارت" جهت دریافت خدمات و نهاده های دامی معرفی شده، گفت: ۸۰۰ مورد "دامدار کارت" صادرشده و مابقی نیز در حال صدور است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۳۵ جلسه کاری برای اجرای برنامه های قرارگاه امنیت غذایی استان، اظهار داشت: ۷۶ اکیب رصد و پایش توزیع اقلام در بازار، بیش از  پنج هزار و ۷۴ مورد بازرسی از بازار به صورت شبانه روزی انجام داشته‌اند که در این راستا نیز ۲۴۰ پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

اوایل سال جاری آذربایجان‌غربی از آن دسته از استان‌هایی بود که با وجود تولید گوشت مرغ، با مشکلات متفاوتی در توزیع گوشت و ایجاد صف‌های طولانی رو به رو بود./ایرنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه