ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تجمع معترضان به برپایی نمایشگاه مبلمان در بجنورد

روز گذشته تعدادی از تولیدکنندگان و فروشندگان مبلمان در خراسان شمالی با تجمع در مقابل استانداری نسبت به برپایی نمایشگاه مبلمان در این شهر اعتراض کردند.

یکی از معترضان در این رابطه در گفت‌و‌گو با اترک بیان داشت: علت تجمع امروز ما، اعتراض نسبت به عدم حمایت از سرمایه گذار در استان خراسان شمالی است.

وی افزود: در سالی که به نام حمایت از سرمایه گذار و تولید نام گذاری شده، متاسفانه هیچ گونه حمایتی از ما که بومی این استان و کارآفرین با تعداد زیادی نیرو و هزینه هستیم و تمام زندگی خود را نیز در این شغل سرمایه‌گذاری کرده ایم نمی شود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که عده ای می خواهند به خاطر منفعت خود، چند دلال و واسطه گر را به بهانه نمایشگاه اینجا بیاورند که هیچ منفعتی برای استان نخواهند داشت. 

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصاد و کرونا که چشم امید همه ما به همین ایام عید برای عرضه محصولاتمان است، قطعا برگزاری نمایشگاه ضربه بزرگی به تولیدکنندگان داخل استان وارد خواهد کرد.

وی بیان داشت: هزینه شرکت در این نمایشگاه با حداقل ۲۰۰ متر فضا با متری ۵۰۰ هزار تومان، هزینه غرفه، هزینه دکور و هزینه جانبی تقریبا ۱۵۰ میلیون تومان برای سه روز می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ ما به آن دسته افرادی که میگویند چرا شما در این نمایشگاه شرکت نمی کنید این است، مگر سود یک کاسب چقدر است که بتواند تا این اندازه هزینه کند.

وی ادامه می‌دهد: ما که نمی توانیم مثل دلال ها از کیفیت بزنیم و کالای بی کیفیت را برای فروش بیشتر عرضه کنیم چون ما بومی این شهر هستم و برای مردم استان و اعتبارمان ارزش قائل هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: از استاندار محترم  و نمایندگان محترم خواستاریم در این قضیه ورود کنند و با جلوگیری از برگزاری این نمایشگاه، حمایت خود از تولیدکنندگان و خروج سرمایه از استان را بگیرند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه