ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طي 8 ماهه گذشته امسال:

141 روستاي استان با تانكرهاي سيار آبرساني شدند

اترک/عبدی: مهندس يوسف عرفانی نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي از اعزام تانكرهاي آبرسان سيار به 141 روستاي استان تا پايان آبانماه سال جاري خبر داد.

وي در اين رابطه اظهار داشت : آبرساني سيار به اين تعداد روستا به دلايل مختلف از جمله مشكلات كمي و كيفي آب ، سوختگي پمپ و حوادث ديگر انجام شده است.

مهندس عرفاني نسب مجموع سرويس هاي تانكر آبرساني سيار  اعزام شده به روستاها را  بيش از 4 هزار سرويس عنوان نمود  و افزود : براي برخي ازاين روستا ها فقط يك سرويس آبرساني اعزام شده وبراي 61 روستا تا 5 سرويس تانكرهاي سيار اعزام شده است.

 مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي از برنامه ريزي مدون و برگزاري جلسات مستمر ستاد پايش تنش آبي شركت با حضور اعضاء ستاد و مديران امور آبفا شهرستان ها طي سالجاري خبر  داد و گفت : در جلسات منظم  وضعيت تك تك روستاهاي داراي تنش آبي استان  مطرح و براي آن راهكارهاي مختلف از جمله آبرساني سيار ، حفر چاه جديد ، اجاره چاه هاي كشاورزي ، انجام عمليات  مختلف عمراني و .... مطرح و انجام شده است.

وي شهر تفرش را تنها شهر داراي تنش آبي در استان مركزي در سال جاري عنوان نمود و بيان داشت: براي حل كمبود آب شهر تفرش كارشناسان و مهندسين آب و فاضلاب استان مركزي طرح آبرساني اضطراري از چشمه هفتيان به اين شهر را ارائه دادند كه بعد از بررسي هاي مختلف فني اين طرح مورد موافقت قرار گرفت و توسط شركت آب منطقه اي استان مركزي اين طرح اجرا شد و آب مورد نياز مردم شهر تفرش فراهم گردید.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه