ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

شرکت گاز جهت خدمات رسانی پایدار در فصل سرد، آمادگی کامل دارد

اترک/آذرپژمان: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از آمادگی کامل این شرکت جهت خدمت رسانی پایدار در فصل زمستان به مشترکین گاز طبیعی استان خبر داد.

علیرضا اعوانی از برگزاری سومین نشست کمیته شرایط اضطراری این شرکت با موضوع آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید ناشی از فصول سرد سال با حضور اعضای این کمیته خبر داد و گفت: ضرورت واکنش سریع و مؤثر در زمان بروز شرایط اضطراری و بحران ناشی از تهدیدات طبیعی، صنعتی و انسان ساز اهمیت وجود کمیته مدیریت شرایط اضطراری را در این زمینه نمایان می کند.

وی در این نشست با بیان اینکه آمادگی مردم حلقه اصلی مقابله با حوادث است، گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های منسجم در حوزه مدیریت بحران، کاهش ریسک، افزایش تاب آوری جوامع، آمادگی و ایجاد ایمنی در مقابله با حوادث گاز طبیعی بدون مشارکت آگاهانه و آموزش مشترکان امکان پذیر نیست.

اعوانی برگزاری این نشست ها را برای مدیریت بحران راهگشا دانست و افزود: شناسایی مخاطرات و اقدامات اصولی در حوزه آمادگی و ایمنی باعث عدم تبدیل حوادث به شرایط اضطراری و بحران می گردد؛ این امر با انجام بازدید های مستمر از تأسیسات گازرسانی، آموزش نیروها، برگزاری تمرینات مداوم و انجام اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی مناسب دست یافتنی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین را خواستار شد و افزود: گاز جزو سرمایه های ملی کشور است و همگان با رعایت الگوی مصرف شرایط استمرار برخورداری از این نعمت الهی را فراهم آورند؛ مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مشترکین از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند.

وی تأکید کرد: بر اساس تصمیمات کشوری جرایم قابل توجهی برای مشترکین پر مصرف در نظر گرفته شده است که از دی ماه در صورتحساب گاز اینگونه مشترکین لحاظ خواهد شد.

اعوانی ضمن اشاره و تأکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز از مشتركان خواست تا با کاهش یک درجه ای دمای محیط زندگی و کار، كاهش 6 درصدي در مصرف گاز را رقم بزنند؛ این مهم با رعایت اقدامات ساده ای همانند: استفاده از لباس های گرم در منازل، بکارگیری پرده های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی و بستن درب اتاقهای غیر ضروری، امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود به سامانه تلفنی 194 شرکت اشاره و عنوان کرد: مردم شریف استان می توانند در صورت بروز مشکل و حادثه احتمالی در حوزه گازرسانی به صورت 24 ساعته با تلفن 194 تماس حاصل کرده و از خدمات و راهنمایی های پست امداد و اتفاقات شرکت گاز استان بهره مند شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه