ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد:

رشد و ارتقای خلاقیت با بهره گیری از تکنولوژی های نوین

اترک / عباسی نیک: سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: نیروهای انسانی بالاترین سرمایه‌های یک سازمان هستند که بستر تحول و تغییر در سازمان و پویایی آن به تفکر این نیروها متصل است؛ از این رو توجه به شایسته‌سالاری و به کارگیری تفکرات جدید و خلاق باید مدنظر مدیران این سازمان قرار گیرد.

 سیدجلال نورموسوی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت گاز استان مازندران، با بیان این مطلب، اظهار کرد: عرصه خدمت، همواره کوتاه بوده و مهم این است که بتوانیم از این فرصت کوتاه، نهایت استفاده را جهت خدمت‌رسانی به مردم ببریم.

نورموسوی با بیان این که دغدغه ما استمرار جریان گاز است و برای مشکل قطعی و افت فشار گاز باید برنامه داشته باشیم، بیان کرد: مشکلاتی از قبیل تأمین گاز، تأمین خدمات و تأمین خدمات پس از فروش باعث شد رویکردی را در پیش بگیریم که کار به نحو احسن پیش برود.

وی در ادامه با تأکید بر انجام مانورها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای مقابله با هرگونه بحران و مشکل، یادآور شد: انتظار داریم خلاقیت در گازهای استانی ارتقا و رشد فزاینده‌ای پیدا کند که برای تحقق این امر، توجه به بخش‌های فنی و نوآوری، امری اجتناب ناپذیر است.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ضرورت مقابله با بحث فسادستیزی گفت: منشاء این فسادها باید مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه اگر با وجود کنترل‌ها، کسی دانسته به سمت فساد برود، باید بداند که نمی‌تواند انتظار هیچ حمایتی داشته باشد.

نورموسوی ادامه داد: بسترهای فناوری اطلاعات، کمک بسیاری را در بحث ارائه خدمات می‌کند، مشترکین نیز نیاز به دریافت خدمات الکترونیکی دارند، همچنین ما نیاز به تغییر سبک شیوه‌های فروش داریم که در این خصوص،  آماده پذیرش پیشنهادات هستیم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: قانون اصلاح الگوی مصرف در سال ۱۳۸۹ ابلاغ شد ولی در این بخش که مستلزم همکاری سایر نهادها است، یک پله عقب هستیم.

نورموسوی اعلام کرد: همه این اقدامات به نیروهای انسانی مرتبط بوده و بستر تحول، به تفکر و خلاقیت این نیروها وابسته است؛ توجه به بخش‌های شایسته‌سالاری و به کارگیری تفکرات خلاق همکاران به بهره‌وری سازمان کمک می‌کند و این بسیار مهم است؛ چراکه ما باید ۸ درصد رشد سازمانی را از این محل کسب کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به عملکرد سرپرست سابق شرکت گاز استان مازندران اشاره کرد و افزود: مدت خدمت آقای بیگلریان کوتاه بود ولی اقداماتشان جای تقدیر و تشکر دارد؛ چراکه شاهد درایت و خوش‌فکری وی در زمینه‌های مختلفی بودیم.

نورموسوی در پایان، با بیان این که بحث امدادگران و گازبانان در فصل زمستان مهم بوده و باید مورد توجه باشد، گفت: ارزش خدمات برطرف کردن مشکلات در زمان سرپرست سابق شرکت گاز برای ما پوشیده نیست، امیدواریم که وی در جای دیگر بتواند منشاء خدمات اثربخش برای شرکت باشد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: باید به شرکت فکر کنیم ارزش خدمات را شرکت به ما خواهد داد و اثرات آن مشهود خواهد بود.

 

در ادامه، "مقدم بیگلریان" سرپرست پیشین شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در طول مدت ۶ ماه از حضورم سعی کردیم با توجه به بحث اعتمادسازی در درون و بیرون سازمان تلاش کنیم تا شاهد عملکرد مطلوب‌تری باشیم.

وی با بیان اینکه در مسیر حل مشکلات سعی کردیم از پتانسیل‌های قوی استفاده کنیم، ادامه داد: همکاران ما تلاش کردند تا بتوانیم شرایط بهتری را با حرکت در مسیر ریل‌گذاری‌ها و اهداف تعریف شده در سازمان ایجاد کنیم‌.

در ادامه همچنین "قاسم مایلی رستمی" سرپرست جدید شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ما نیاز به همکاران پرتلاش داریم، گفت: در مقابل مسائل و مشکلات سخت این سازمان تنبیه و پاداش از الزامات مدیریت است.

وی اعلام کرد: اهداف من اهداف کلی سازمان است همه ما می‌دانیم که توسعه سازمان از ضروریات است، برای من آرامش سازمان و احترام به همکاران و پیمانکاران مهم است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه