ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فراخوان خیرین علاقمند به جهاد ملی در حفظ و پایداری محیط زیست

 

به دنبال تسهیل زمینه مشارکت‌های مردمی، سامانه‌ای برای دریافت مستقیم کمک‌ها برای حفظ و صیانت از محیط‌ زیست کشور فراهم شده است.

به گزارش اترک از سازمان حفاظت محیط‌زیست، این اقدام با هدف جذب، ساماندهی و شفافیت مشارکت های مردمی در بخش های مختلف محیط‌ زیست فراهم شده و در سایت رسمی سازمان حفاظت محیط زیست قابل مشاهده است.

خیران، علاقمندان و دلسوزان حوزه محیط‌زیست که قصد کمک مستقیم به صندوق ملی حفاظت محیط‌زیست دارند، می توانند از طریق این سامانه به نشانی: https://b۲n.ir/z۴۷۳۰۰  مراجعه و در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند.

با توجه به ضرورت توجه به مقوله حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست صندوق ملی محیط‌زیست در سال ۱۳۹۳ و با هدف کمک به کاهش آلاینده‌های محیط‌ زیستی، جلوگیری از تخریب، حفاظت از منابع طبیعی و احیا و بهره‌برداری پایدار از منابع پایه و محیط‌زیست و تنوع زیستی تاسیس شده است.

صندوق ملی محیط‌ زیست، یک‌ نهاد عمومی غیردولتی است و عطف به ماده چهار اساسنامه خود جهت متمرکز نمودن کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه محیط‌ زیست کشور با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نشان اعتماد ملی اقدام به راه‌اندازی سامانه برخط «سداد» کرده است.

کمک‌های اخذشده برای اقدامات و فعالیت‌های محیط‌ زیستی هر یک از استان‌ها به تفکیک در صفحه کمک‌های این موسسه درج می‌شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه