ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امام جمعه گرگان:

ماموریت ناوگان نیروی دریایی عظمت ایران را به اثبات رساند

امام جمعه گرگان با اشاره به اجرای ماموریت نیروی دریایی در اقیانوس اطلس، گفت: این حضور بیانگر عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توانست مأموریتی در مسافت ۴۵ هزار کیلومتر را با موفقیت به اتمام برساند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: این حضور مقتدرانه نشانه‌ای از عظمت و سلامت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: نیروهای مسلح ایران در آب‌های فراسرزمینی نشان داد که ایران نقش مؤثری در معادلات امنیتی دریای بر عهده دارد.

نورمفیدی به روز معلولان اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از معلولان توانستند به درجات بالای علمی همچون استادی دانشگاه برسند که این موضوع موید توانمندی آنها است و دولت و جامعه باید نگاه مثبتی به آن‌ها داشته و از توان آنها برای اداره جامعه استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به روز مجلس و ویژگی‌های آیت‌الله سیدحسن مدرس اشاره کرد و گفت: شجاعت و استقلال خواهی یکی از ویژگی‌های این روحانی بلندمرتبه بود که تا آخرین لحظات عمر پر ثمر خود در برابر استعمارگران ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: آیت الله مدرس نماینده ای بود که هیچ نشانه‌ای از ترس و طمع در وجود ایشان به به چشم نمی‌آمد.

نورمفیدی افزود: مدرس بارها و بارها به صورت انفرادی و تنها در برابر زیاده خواهی و تجاوز بیگانگان به کشور ایستادگی کرد.

امام جمعه گرگان به روز دانشجو هم اشاره کرد و گفت: دانشجویان باید شرایط حساس کشور را برای مردم تبیین کند، آن‌ها قشر فرهیخته کشور هستند.

وی به اتفاقات زاینده‌رود اشاره کرد و گفت: مطالبه به حق تعدادی از کشاورزان منطقه در قالب یک تجمع برگزار شد که با وعده رئیس دولت و استاندار اصفهان این موضوع خاتمه یافت اما تعدادی از عناصر فرصت طلب با تشویق شبکه‌های خارجی خواستند از این موضوع سو استفاده کنند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ناکام ماندند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه