ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

تسهیلات ارزان‌قیمت به گلخانه‌های کوچک مقیاس اختصاص می‌یابد

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی توسعه کشت گلخانه‌ای را یک اولویت دانست و گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت به گلخانه‌های کوچک مقیاس اختصاص می‌یابد.

محمدمهدی برومندی در جمع اهالی بخش بوشکان شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم و کشاورزان این منطقه مشکلات فراوانی در حوزه آب دارند که باید برای رفع این مشکل تلاش جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نماینده مردم دشتستان در مجلس مسائل و مشکلات مردم این منطقه را بارها و بارها مطرح کرده است و ما مسئولان اجرایی وظیفه داریم که به این مسائل رسیدگی کرده و مشکلات مردم را حل کنیم.

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خرما برای کشور ارزآوری دارد و به همین دلیل باید بیش از پیش به بازار این محصول و تولیدکنندگان آن توجه شود و ما در این راستا حمایت لازم را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه آب مناسب باید در اختیار کشاورزان قرار گیرد افزود: یکی از درخواست‌های مردم لایروبی قنات است که در این راستا حمایت مناسب انجام می‌شود و کمک خواهیم کرد و باید اعتبارات لازم تأمین شود.

برومندی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات را برای این منظور اختصاص خواهیم داد خاطرنشان کرد: برای توسعه کشاورزی در این منطقه باید متناسب با شرایط برنامه‌ریزی شود.

وی توسعه گلخانه‌ها را یکی از اولویت‌های مهم در این منطقه دانست و بیان کرد: برای توسعه گلخانه‌های کوچک و متوسط تسهیلات خوبی با نرخ هشت درصد به گلخانه‌های کمتر از سه هزار متر اختصاص می‌یابد.

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: این مردم استحقاق بهترین خدمات را دارند و در این راستا از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده می‌کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه