ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعطیلی برخی کارخانجات استان و عدم حمایت مسئولان !!

خوی ـ اترک ـ فرزین اصل افروزی - دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان خوی در  جلسه هیات اجرایی از تعطیلی خط تولید بزرگترین کارخانه تولید دخانیات خبر داد.

محمد رادی ضمن اشاره به مشکلات برخی از تولیدکنندگان و کارخانجات گفت:  باتوجه به بازدید مدیر عامل دخانیات کشور در اسفند ماه سال گذشته و قولهایی که توسط جناب آقای افضلی داده شده بود ولی همچنان تا به امروز اجرایی نگردیده و مدت 4 سال است شرکت دخانیات خوی هیچگونه تولیدی نداشته و راکد میباشد که در این زمینه از استاندار خدوم و نمایندگان مجلس انتظار داریم با ورود به این مجموعه ، بتوانیم چرخه تولید این مجموعه بزرگ را که بیش از 250 نفر پرسنل دائم و فصلی در آن مشغول بوده رونق بخشیده و شاهد افزایش تولید و جذب نیروی بیشتری باشیم .

این مقام کارگری در بخش دیگری از سخنان خود گفت : متاسفانه دردولت های گذشته با اجرای اصل 44 قانون اساسی ، چوب حراج به برخی از بنگاههای اقتصادی منطقه زده شده که امروز شاهد دود سیاست های گذشته می شویم

رادی تصریح کرد با واگذاری بدون ضابطه و نظارت این واحدها ، کارگران از تشکیل بدیهی ترین تشکل خود محروم شده اند وی از مسئولین اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خواست بدون اغماض تشکیل شورای اسلامی کار در واحدهای که بالای 35 نفر کارگر دارند در اولویت قرار دهند .

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه