ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه ویرایش شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ویرایش کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه، یکی از مباحثی است که بر آن تأکید ویژه دارم همچنین گفت: در کتاب‌های درسی، کنترل کیفیت لحاظ شود. افرادی که به آنها ابلاغ داده شده، باید تمام کتاب‌ها را بررسی و بازبینی کنند.

به گزارش اترک، حسن ملکی در نشست شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی، بر ضرورت توجه به زمان بندی در روند اجرای اقدامات تحولی سازمان، تأکید و اظهار کرد: تقاضای من اتمام این طرح و ساماندهی مناسب برای این بخش است زیرا این طرح هم اکنون در سطح ملی و فراملی مطرح شده است. بدیهی است که اقدام انجام شده، مؤثر است. لذا ما نباید لحظه‌ای از ارائه کامل کار، غفلت کنیم.

وی افزود: در مسیر کارهای خود باید به مسأله زمان بندی «چاپ سپاری کتاب‌ها» توجه ویژه داشته باشیم زیرا این بخش، امر بسیار مهمی است. ویرایش کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه، یکی از مباحثی است که بر آن تأکید ویژه دارم. نکته دوم درج رمزینه‌ها در بخش مربوط به هر درس است و نباید شاهد این باشیم که صرفاً رمزینه‌ها در ابتدای هر کتاب درج می‌شوند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: در کتاب‌های درسی، کنترل کیفیت لحاظ شود. افرادی که به آنها ابلاغ داده شده، باید تمام کتاب‌ها را بررسی و بازبینی کنند. در بخش آخر نیز چاپ تصویر «شهید علی لندی» است که باید در مرکز توجه قرار گیرد؛ البته بسیار خوشحالم که تصویر این نوجوان شهید بر روی یکی از نشریات ما چاپ شده است اما باید در کتاب‌ها نیز به این امر توجه داشته باشیم.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه