ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری زن جوان مربوط به حجاب نبوده است

فرمانده ناجا درباره فیلم اخیری که راجع به برخورد با یک خانم در فضای مجازی منتشر شد گفت: باید بگویم موضوع مربوط به حجاب نبوده است البته مسئله در بازرسی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

به گزارش اترک، سردار اشتری در برنامه ای تلویزیونی اظهار کرد: درباره فیلم اخیری که راجع به برخورد با یک خانم در فضای مجازی منتشر شد باید بگویم موضوع مربوط به حجاب نبوده است البته مسئله در بازرسی نیروی انتظامی در حال بررسی است که نتیجه آن احتمالاً فردا مشخص می شود.

وی افزود: تصاویری در فضای مجازی درباره کیف قاپی یا ناهنجاری های دیگر پخش می شود که پس از پخش این تصاویر بیش از ۹۵ درصد مجرمان شناسایی و دستگیر می شوند اما نتوانسته ایم این موضوع را اطلاع رسانی کنیم که مجرم دستگیر و مجازات شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اطلاع رسانی در این زمینه افزون بر ایجاد آرامش برای مردم موجب ترس مجرمان خواهد شد.

سردار  اشتری افزود: به عنوان نمونه در محور کرج - قزوین موتورسواری ۲۰۶ یک خانم را متوقف و زیورآلات آن را سرقت کرد که کمتر از ۴۸ ساعت سارق دستگیر شد اما فیلم دستگیری آن منتشر نشد.

وی گفت: کسانی که در فضای مجازی فعالند برخورد پلیس با مجرمان را برای آرامش بیشتر مردم منتشر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توان کشف وقوع جرم در پلیس افزایش یافته است افزود:​ ممکن است سرقت افزایش داشته باشد اما کشفیات نیز بیشتر شده است.

سردار اشتری درباره برگ سبز خودرو نیز گفت: نیروی انتظامی معتقد است این برگه سبز به عنوان سند خودرو کفایت می کند و معامله بر اساس آن با سرعت و هزینه بسیار کمتری انجام می شود و اعلام کرده ایم این برگه سبز قابل استفاده و در نقل و انتقالات قانونی است.

وی افزود: دادستان نیز این موضوع را قابل اجرا و قانونی اعلام کرده است اما منتظر نظر مجلس شورای اسلامی در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک ریال از پولی که برای صدور برگه سبز خودرو دریافت می شود به نیروی انتظامی اختصاص نمی یابد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه