ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نوبت واکسن کرونا به دانش‌آموزان رسید/ نگرانی مسئولان از استقبال کم کرمانشاهیان از واکسیناسیون

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها با صرفاً واکسن سینوفارم از امروز در سراسر استان کرمانشاه و تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون آغاز می‌شود.

مهدی محمدی از انجام واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها خبر داد و گفت: واکسیناسیون ۱۲ سال به بالاها در سراسر استان کرمانشاه و تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون (۴۱ پایگاه) انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه نوجوانان و جوانان با دو نوع واکسن چینی سینوفارم و دیگری واکسن مشترک پاستور و کوبا سوبرانا-۲ واکسینه می‌شوند، افزود: واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها در استان کرمانشاه با واکسن سینوفارم انجام می‌شود چون فعلاً واکسن سوبرانا ۲ نداریم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نیاز به ثبت‌نام در سامانه نیست و برای واکسینه و ایمن شدن از امروز خانوادگی اقدام کنید.

وی با ابراز نگرانی از استقبال کم کرمانشاهیان از واکسیناسیون، گفت: بعد از اعلام واکسیناسیون برای افراد ۱۸ سال به بالا در استان تغییر آن‌چنانی در میزان مراجعه‌کننده به مراکز نداریم درحالی‌که انتظار داشتیم تعداد زیادی برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی ادعای مرگ‌بار بودن واکسن کرونا را بی‌اساس دانست و افزود: ویدئویی با زیرنویس فارسی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که فردی در آن به‌عنوان دانشمند معرفی می‌شود و ادعا می‌کند واکسن‌های کرونا به‌زودی میلیاردها نفر را می‌کشند. این ادعا بی‌اساس و نادرست است و این فرد نیز دانشمند نیست.

محمدی اضافه کرد: الکسیس بونیولو، نه یک دانشمند که یک فعال اجتماعی است که یک سایت، یک شرکت و یک موسسه مرتبط با جامعه کاتولیک‌ها دارد. او صلاحیت اظهارنظر علمی و معتبر درباره اثرات واکسن کرونا را ندارد.

وی گفت: ادعاهای او با یافته‌ها و گزارش‌های علمی منطبق نیست. گزارش‌ها و مطالعات از سوی سازمان بهداشت جهانی و مؤسسات معتبر نشان می‌دهد که واکسن‌های کرونا هیچ تأثیر نامناسبی بر سیستم ایمنی افراد نمی‌گذارند و در عوض با ایجاد پادتن، باعث کاهش ابتلا، بستری‌شده و مرگ براثر کووید ۱۹ می‌شوند؛ سخنان بی‌اساس این فرد را گوش ندهید و هرچه سریع‌تر برای واکسیناسیون خود و خانواده اقدام کنید./فارس

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه