ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرپرست شهرداری اراک، خبر داد:

مکان‌یابی ۱۰ نقطه از شهر اراک برای احداث سایت ورزش‌های ساحلی

دکتر جعفر پور در مراسم بهره‌برداری از اولین سایت ورزش‌های ساحلی شهر اراک در بوستان دانشجو، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: رسیدگی به مطالبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک، دغدغه اصلی اعضای شورای ششم در دوره جدید مدیریت شهری اراک است.

وی افزود: شهر اراک علی‌رغم داشتن پتانسیل‌های خوب، در حوزه ورزش و مسائل فرهنگی فقیر است و می‌طلبد که تصمیم گیران شهری در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند. افتتاح سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، اولین و آخرین سایت راه‌اندازی شده نیست و شهرداری اراک ۱۰ نقطه دیگر سطح شهر را برای احداث سایت ورزش‌های ساحلی مکان‌یابی نموده و درصدد هستیم که شهر اراک را به یکی از قطب‌های ورزش‌های ساحلی در کشور معرفی نماییم.

دکتر جعفر پور با اشاره به اینکه سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو طی یک ماه و به‌صورت جهادی، توسط نیروهای پرتلاش شهرداری راه‌اندازی شده است.

سرپرست شهرداری اراک تأکید کرد: دوران کرونا نشان داد که جامعه شهری نیاز به انجام اقدامات اساسی در حوزه شهر هوشمند و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد و باید پس از کرونا به این موارد به‌صورت ویژه و تخصصی توجه شود و در عمل، گام‌های اساسی در این حوزه‌ها برداشت و در کل اقدامات مدیریت شهری بر اساس خواست و ذائقه شهروندان باشد.

سید وحید میر نظامی نیز در آئین بهره‌برداری از سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، با اشاره به اینکه مقوله ورزش و توجه به آن، یکی از نیازها و ضرورت‌های جامعه جوان به شمار می‌رود، گفت: در دوران کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا است، جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به شورونشاط اجتماعی دارد.

وی افزود: آمارها نشان‌دهنده افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، لذا می طلب که در مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به‌ویژه شهرداری‌ها، نسبت به مقوله ورزش اهتمام ویژه داشت.

میر نظامی تأکید کرد: شورای ششم اسلامی شهر اراک با محوریت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به دنبال ارتقا روحیه جوانان و شورونشاط اجتماعی در جامعه است و در این مسیر با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای پر کردن و تأمین اوقات فراغت شهروندان اراکی، اهتمام دارد. اگر تخلیه انرژی جوانان در بستر مناسب ورزش انجام شود، در تمامی مراحل زندگی موفق خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر، در ادامه از همت و تلاش سرپرست شهرداری اراک در جامه عمل پوشاندن به نگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعضای شورای شهر با بهره‌برداری از اولین سایت فوتبال و والیبال ساحلی شهر اراک، تشکر و قدردانی نمود و گفت: شورای شهر با تشریک‌مساعی و تعامل با مدیران مربوطه در کنار توجه و رسیدگی به موضوع ورزش‌های پایه، ساماندهی ورزش‌های قهرمانی در شهر اراک را دستور کار قرار خواهد داد و با پیدا کردن راهکارهای قانونی، این مطالبه مهم شهروندان را پیگیری خواهد نمود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه