ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بورس در مسیر ریزش

بورس اوراق بهادار معاملات اولین روز هفته، شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ را با افت ۳۷ هزارواحدی به پایان رساند.

بورس تهران اولین روز معاملات خود را اگرچه با رشد آغاز کرد، اما در جریان معاملات شاهد افزایش صف‌های فروش نمادها بودیم. بطوریکه در پایان معاملات امروزشاخص کل بورس با افت ۳۷ هزارو ۹۹۱ واحدی به عدد یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد و شاخص هم وزن با افت ۱۰ هزارو ۵۳۳ واحدی به عدد ۴۳۹ هزار واحد رسید.

نمادهای فولاد، کگل، فملی و کچاد بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل داشتند

در فرابورس نیز آیفکس با افت ۵۲۸ واحدی به عدد ۲۱ هزار واحد رسید و نمادهای کگهر، بپاس و زاگرس بیشترین تأثیر را در افت شاخص فرابورس داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود پنج هزار و ۹۳۵ هزار میلیارد تومان رسید و بیش از ۸۴۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی بود.

در پایان معاملات روز گذشته ۷۱ نماد رشد بیش از سه درصد و ۴۰۲ نماد افت بیش از سه درصد ۴۰۲ را تجربه کردند

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه