ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عضو شورای شهر بجنورد:

رئیس شورای شهر بجنورد پاسخگوی تعیین تکلیف شهردار باشد

عضو شورای شهر بجنورد از روند فرسایشی انتخاب شهردار انتقاد کرد و گفت: ادامه این روند قطعاً به ضرر مردم است لذا رئیس شورای شهر باید پاسخگو بوده و این موضوع را تعیین تکلیف کند.

مصطفی دلیریان  با اشاره به روند فرسایشی و از دست رفتن زمان خدمت در فرآیند معرفی شهردار منتخب بجنورد، اظهار کرد: ادامه این روند قطعاً به ضرر مردم است و باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: از روز آغاز مأموریت شورای شهر ششم نسبت به پرهیز از حواشی و پیگیری امورات جاری مردم هم قسم شدیم؛ اما برخی تصمیمات مانند انتخاب شهردار مردم را دلسرد می‌کند.

وی در ادامه افزود: به عنوان یکی از موافقین شهردار منتخب بجنورد نسبت به ادامه روند فعلی و عدم تعیین تکلیف قطعی انتخاب آقای رحمانی‌مطلق از رئیس و نایب رئیس شورا گلایه‌مندم.

دلیریان در انتها اظهار داشت: امیدواریم داستان دنباله‌دار ابلاغ حکم شهردار منتخب پایان بگیرد و در غیر این صورت نسبت به اتخاذ تصمیمی با هدف تضمین و تأمین منافع مردم اقدام خواهم کرد و در این راه با احدی تعارف ندارم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه