ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مسئولین از جایگاهشان برای استخدام‌ اشخاص، سوء استفاده نکنند

امام جمعه بجنورد گفت: هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاهی که دارد سوء استفاده کند و کسی را که توانایی کار ندارد را در جایی استخدام کند زیرا اگر آن شخص کفایت لازم را نداشته باشد، هر چند سالی که از آنجا حقوق می گیرد گناهش بر گردن آن مسئولی است که آن شخص را به آن گمارده است.

حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: یکی از معروفاتی که باید به آن اشاره کرد و بر اهمیت آن تاکید کرد حیا و عفت است.

وی گفت: حیا و عفت دارای نشانه‌ای است که آن نشانه، پوشش دینی است و تمام جزئیات و نوع پوشش در ادیان مختلف و دین ما مشخص شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه بیشتر شود و رسانه‌ها نیز اهمیت و حساسیت بیشتری به آن داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از معروفات دیگری که باید به آن اشاره کرد، قانون است، تمام کسانی که به طوری با کار مردم سر و کار دارند قانون را بدانند و در پاسخ به مردم راه حل قانون پیدا کنند، آگاهی و عمل به قانون هر دو از معروفات هستند.

امام جمعه بجنورد افزود: هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاهی که دارد سوء استفاده و کسی را که توانایی کار ندارد را در جایی استخدام کند زیرا اگر آن شخص کفایت لازم را نداشته باشد، هر چند سال که از آنجا حقوق می گیرد گناهش بر گردن آن مسئولی است که آن شخص را به آن کار گمارده است.

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: یکی از کارهای بسیار خوب دولت در این مدت فعالیتش، واردات واکسن بود که بیش از ۷۰ درصد از واکسن های وارداتی در همین مدت کوتاه انجام گرفت.

وی بیان داشت: بسیاری از اشخاص در دولت گذشته اعلام می‌کرد که اگر اف‌ای‌تی‌اف را امضا نکنیم واردات واکسن امکان‌پذیر نخواهد بود اما مشخص شد ایراد از خودشان بوده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز این موضوع بیان شد و همه دیدند هم Fatf امضا نشد و هم ,واردات واکسن شدت گرفت.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم انتظار ندارند یک روزه همه مشکلات حل شود، اما زمانی که می‌بینند مسئولین و دولت در حال تلاش هستند تا مشکلات را رفع کنند اعتماد جامعه به مسئولین بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: طرحی از طرف استانداری خراسان شمالی از طریق نمایندگان به مجلس داده شد تا زمان سرمایه‌گذاری در استان کم شود که کار بسیار خوبی است و با توجه به این موضوع، اگر خود سرمایه‌گذاری در استعلامات مشکلی نداشته باشد در کمترین زمان قرار داد و موارد لازم به وی اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام نوری در پایان گفت: اگر توجه مردم و دولت به کشورهای همسایه باشد، مشخصاً منفعتش بیشتر از سایر کشورهای اروپایی و غربی است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه