ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اضافه شدن خریدهای جدید و تمدیدی‌ها به تمرینات

قطعه‌های پیکان یکی یکی نصب می‌شوند

پیکان تهران روز به روز تکمیل تر می شود و بازیکنان یکی یکی خود را به مجتبی حسینی معرفی می کنند.

پیکان تهران یکی از اولین تیم هایی بود که کار خود را برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم شروع کرد. خودروسازان از حدود 10 روز قبل تمرینات شان را زیر نظر مجتبی حسینی استارت زدند و حالا هرچه از تمرینات پیش فصل این تیم می گذرد، تیم تکمیل تر می شود.

پیکان که در نقل و انتقالات لیگ برتر با وجود بودجه محدود عملکرد خوبی داشت، در بحث فنی نیز کارش را جلو می برد. پیکانی ها موفق شدند با امیر روستایی مهاجم پیشین خود که با پرسپولیس فسخ قرارداد کرده بود به توافق برسند و دوباره او را به خدمت بگیرند.

همچنین حسین پورامینی و مجتبی حقدوست که از کادر فنی چند روز مرخصی گرفته بودند هم به تمرینات پیکان اضافه شدند تا با ترکیب کامل تری تمرینات این تیم ادامه یابد.

 قرار است طی یکی دو روز آینده برخی دیگر از بازیکنان که از کادرفنی مرخصی گرفته بودند هم اضافه شوند و تمرینات پیکان فاز جدیدی را قبل از شروع لیگ برتر دنبال کند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه