ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رد ادعای مازاد بودن مسکن مهر استان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادعای مازاد بودن مسکن‌های مهر خراسان شمالی را رد کرد و گفت: منازل مسکن مهر با قیمت پایین به مردم واگذار شود تا جوانان به راحتی خانه دار شوند. به گزارش اترک، علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی، اظهار کرد: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی می‌تواند مشکلات جوانان این استان را در حوزه مسکن حل کند.

نایب رئیس مجلس با رد ادعای مازاد بودن مسکن‌های مهر خراسان شمالی، گفت: این منازل با قیمت‌های پایین به مردم واگذار شود تا جوانان خانه دار شوند؛ آن وقت می‌بینیم که خانه‌ها اضافه نیست.
وی افزود: خرید منازل جدید از طریق بنیاد مسکن شامل ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض می‌شود و سعی می‌کنیم مبلغ وام را بیشتر کنیم. نیکزاد با تاکید بر اینکه هیچ منتی برای ارائه وام به مردم نیست، گفت: ‬پولی که صاحبان خانه‌های مسکن مهر به عنوان قسط به بانک مسکن می‌پردازند باید دوباره در قالب وام ۴ درصد به مردم واگذار شود اما اکنون این وام ۱۸ درصد است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش افزوده زمین‌های اطراف مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد باید برای خود مردم این منطقه هزینه شود و نباید آن را در اختیار دیگر نهادها قرار داد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه