ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کلاهبرداری 7 میلیاردی ریالی در استان

اترک: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۴ کلاهبردار حرفه‌ای با ۷ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

 به گزارش اترک، سردارعلیرضا مظاهری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در طول هفته گذشته مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد آنان با ترفندهایی از قبیل جعل چک، فروش مال غیر و ... کلاهبرداری کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بدون وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین اقدامات اطلاعاتی انجام شده، این افراد مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل‌های اختفای این افراد اعزام و در چند عملیات غافلگیرانه ۴ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کردند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه