ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معوقات 11 میلیاردی کارگران استان از کارفرمایان

اترک: معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌ویژه قشر کارگر به علت کرونا گفت: حدود ۱۱ میلیارد تومان معوقات کارگری در استان داریم که باید در شرایط موجود برای پرداخت آن برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش اترک، ولی‌الله حیاتی در نشست با فرمانده قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اظهار کرد: امروز کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد چراکه علاوه بر وجود تحریم‌ها و تهدیدها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا روبرو هستیم که مهم‌ترین روش مدیریت موضوع و اقناع افکار عمومی است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌ویژه قشر کارگر به سبب کرونا ازجمله کسب‌وکارهای پر ریسک تعطیل‌شده و خسارات بخش کشاورزی افزود: حدود ۱۱ میلیارد تومان معوقات کارگری در استان داریم که باید در شرایط موجود برای پرداخت آن برنامه‌ریزی کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه به آتش سوزی‌های گسترده صورت گرفته در سطح کشور اشاره داشت و گفت: بر اساس برخی بررسی‌ها تعدادی از این آتش‌سوزی‌ها از سوی معاندین برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با اشاره به محدودیت تجهیزات اطفا حریق در منابع طبیعی و دشت‌ها افزود: باید استان‌های معین آبپاش هوایی خراسان شمالی شناسایی تا از این ظرفیت در مواقع بروز حادثه بهره‌مند شویم.

حیاتی به لزوم هوشیاری یگان‌های انتظامی اشاره کرد و گفت: گشت یگان‌های حفاظت محیط‌زیست و دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه