ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

از فروش داروهای ممنوعه تا مواد مخدر در تعدادی از عطاری‌های استان

مسئول واحد مواد مخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در عطاری‌ها فقط باید اندام‌های گیاهی گیاهان دارویی به فروش برسد.

فاطمه کلاته در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این در حالی است که در عطاری‌ها علاوه بر فروش اندام‌های گیاهی شاهد فروش برخی از قرص و شربت‌های گیاهی نیز هستیم که این امر تخلف و خلاف قانون است.
وی افزود: متاسفانه تداخل صنفی تقریباً در بیشتر صنوف دیده می‌شود که این مشکل در عطاری‌های این استان نیز مشهود است.
کلاته ادامه داد: اما متاسفانه شاهد فروش مواد مخدر در تعدادی از عطاری‌ها نیز بوده‌ایم که برخوردهای لازم نیز صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: بیشتر مواد مخدری که در عطاری‌ها به فروش می‌رسد، به صورت قرص است.
این مسئول بیان کرد: هنگام مشاهده تخلف، از سوی مالک عطاری اعلام می‌شود که آن‌ها مطلع نبودند که این قرص، ماده مخدر بوده است.
وی تصریح کرد: متاسفانه گزارش نشت مواد مخدر در برخی از سوپرمارکتی‌ها نیز داده شده اما پیدا کردن مواد مخدر در این واحدها به سختی انجام می‌شود و در برخی از آن‌ها نیز دست نیافتنی است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه