ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گفت و گو با تنها بازمانده پرواز مرگبار تهران-کی اف؛ شهبازی: قبلاً هم از سرمای بجنورد جان سالم به در بردم!

اترک/ عقیلی: «واحد شهبازی» تنها بازمانده پرواز مرگبار هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی است که به علت سرعت بالای رانندگی در محور سوادکوه، توسط پلیس متوقف شده و از پرواز جا می ماند.

به گزارش اترک؛ مرد خوش شانسی که این روزها نامش بر سر زبان‌ها افتاده، ظاهراً سال‌ها قبل که در سرمای بجنورد دچار حادثه شده و امیدی به زنده ماندن نداشته است، جان سالم به در می‌برد.
شهبازی در اظهارات خود پس از جا ماندن از پرواز گفته است: قبلاً هم از سرمای بجنورد جان سالم به در برده‌ام!
وی می‌گوید: عازم فرودگاه امام (ره) بودم که در مسیر سوادکوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کردم. اما پلیس خودرو را متوقف و به علت خلافی سنگین به پارکینگ منتقل کرد.
وی می‌افزاید: توقفم به علت توقیف خودرو سبب شد تا از پرواز جا مانده و نتوانم به اوکراین بروم. وقتی خبر سقوط هواپیما را شنیدم بیش از اینکه از زنده ماندنم خوشحال باشم، از جانباختن هموطنانم ناراحت شدم که در این ایام، داغی دیگر بر دل ما ایرانی‌ها گذاشت.
+ این نخستین بار نیست!
شهبازی در پاسخ به اینکه چه حسی نسبت به نجات پیدا کردنتان داشتید می‌گوید: اسم این را می‌گذارم سرنوشت و شکرگزار خداوند هستم. البته این نخستین بار نیست که حوادث از بیخ گوشم می‌گذرد. چندین سال قبل نیز هنگامی که امید به زنده ماندن از یخبندان بجنورد نداشتم اما از آن جان سالم به در بردم!
وی در توضیح این خاطره می‌افزاید: حدود 20 سال پیش بود که بنده خودروی پیکان داشتم. در محورهای استان خراسان شمالی فعلی بودم که در یخبندان بسیار شدید بنزین ماشینم تمام شد. هوا بسیار سرد بود و مجبور شدم خودرو را ترک کنم. هیچ کسی هم نبود. چند ساعتی در سرما به راه رفتن ادامه دادم و به خدای خودم می‌گفتم یعنی سرنوشتم این است؟
شهبازی ادامه می‌دهد: هنگام راه رفتن در یخبندان از زوزه گرگ‌ها نیز هراسان بودم که سراغم بیایند. پس از 6 ساعت پیاده رفتن به محلی رسیدم که مردم حضور داشتند و به لطف خدا از آن حادثه نیز جان سالم به در بردم.
وی می‌گوید: این حکمت خدا بود که در آن اتفاق و در این سانحه هوایی اینگونه زنده بمانم. اگر افسر پلیس راهور، خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم مدیون اعمال قانون آن‌ها هستم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه