ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تذکر انتخاباتی به ۵ مدیر استان

استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون به ۵ مدیرکل خراسان شمالی درباره تخلفات انتخابات تذکر داده‌شده است.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی پس از بازید از ستاد انتخابات فرمانداری بجنورد با اشاره اهمیت انتخابات نمایندگان مجلس از سوی مردم اظهار کرد: امیدواریم بهترین افراد برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از استان انتخاب شوند.

وی انتخاب افرادی اصلح در مجلس خبرگان رهبری را پشتوانه استان در سطح ملی دانست و افزود: این پشتوانه مردمی در انتخاب نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری می‌تواند رایزنی‌ها در سطح بالایی از کشور را انجام داده و به رفع نداشته های استان کمک کند.

استاندار خراسان شمالی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره تغییرات در برخی از مدیریت‌های استانداری ضمن رد برخی ادعاها گفت: اولویت استفاده از نیروها در مسئولیت‌های استانداری افراد بومی است اما بر آن منافع مردم استان اهمیت بیشتری دارد و فقط در صورت مجبور شدن تعویض انجام می‌شود.

وی درباره راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و همراهی مدیران دولتی با نامزدهای انتخاباتی در استان خاطرنشان کرد: قانون مداری سرلوحه کاری است و هرگونه اقدام خلاق قانون با برخورد روبه‌رو می‌شود به‌نحوی‌که ۲۰ تذکر به افراد مختلف تاکنون در استان داده‌شده و ۵ مدیرکل استان نیز تذکرات انتخاباتی را دریافت کرده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه