ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واگذاری ۹۰ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان استان

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از واگذاری 90 واحد مسکونی به مناسبت روز جهانی معلولین به خانواده‌های دارای دو و یک معلولیت و همچنین مددجویان خبرداد.

به گزارش اترک، اسماعیل قربانی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در قالب آیین واگذاری یک هزار و 57 واحد مسکونی در سطح کشور است که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور تمامی ادارات کل و رییس و معاونین سازمان بهزیستی کشور به جامعه هدف اعطا شده است

قربانی افزود: واحدهای مسکونی در چهار شهرستان راز و جرگلان، شیروان، اسفراین و جاجرم به افراد مشمول واگذار شده است.

وی افزود: در شهرستان راز و جرگلان و شیروان هرکدام ۲۴ واحد مسکونی، در شهرستان اسفراین ۳۴ و در شهرستان جاجرم ۸ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای یک و دو معلول واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با ۹۰ واحد مسکونی، رتبه چهارم را در این طرح در سطح کشور دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول در مناطق شهری اعطا شد که امسال به ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به خانواده‌های دو معلول درمناطق روستایی اعطا شده که امسال به ۳۶ میلیون تومان رسیده است، تصریح کرد: همچنین ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای یک معلول در مناطق شهری و روستایی اعطا شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه