ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعداد داوطلب انتخابات مجلس در استان به ۸۶ نفر رسید؛

روز آخر ثبت نام داوطلبان بهارستان

اترک: در ششمین روز نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه این استان ۲۳ نفر ثبت‌نام کردند که بر این اساس، شمار داوطلبان استان به ۸۶ نفر رسید.

به گزارش اترک، دیروز ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بجنورد، ۷ نفر در حوزه انتخابیه اسفراین و ۶ نفر نیز در حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام کردند.

از میان ثبت نام کنندگان روز گذشته ۲ نفر زن و ۲۱ نفر مرد بودند.

نام‌نویسی از داوطلبان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی نیز از روز گذشته آغاز شد و هیچ داوطلبی برای نامنویسی به ستاد انتخابات مراجعه نکرده است.

همزمان با نام‌نویسی هر داوطلب، استعلام به صورت برخط (آنلاین) به مراکز چهارگانه ارسال شده و نتیجه آن نیز در ۲۴ ساعت به اطلاع افراد خواهد رسید.

کار نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دهم آذرماه در کشور آغاز شد که این روند تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

نام‌نویسی داوطلبان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در این مجلس نیز در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه