ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تحویل هزار خانه به مددجویان کمیته امداد تا سال 99

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحویل هزار خانه در سال آینده (۱۳۹۹) به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه با تخصیص بودجه برای ساخت این تعداد مسکن اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری در خصوص فعالیت های کمیته امداد در ساخت و تحویل مسکن به مددجویان این نهاد اظهار کرد: هفته پیش ۵۰۰ خانه تحویل مددجویان استان بوشهر شد و امیدواریم تا آخر دی ماه سال جاری ۷۵۰ خانه دیگر به مددجویان این استان تحویل داده شود.

بختیاری ادامه داد: همچنین قرار شده است تا دهه فجر امسال ۵۰۰ خانه دیگر به مددجویان تحویل داده شود. برای سال ۹۹ نیز طبق توافق نامه ای قرار است هزار دستگاه خانه دیگر آماده و در اختیار مددجویان این استان قرار گیرد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تامین مالی ساخت ۵۰۰ خانه برای مددجویان استان بوشهر و همچنین ساخت هزار دستگاه خانه دیگر در سال آینده اعلام آمادگی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خیرین در حوزه امدادرسانی کمک زیادی می کنند و در استان بوشهر هم اکنون هفت هزار نفر یتیم و حدود ۱۰ هزار نفر حامی آنان هستند که در سال جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان نقدی به این افراد کمک شد و کمیته امداد فقط بر این کمک های خیرین نظارت می کند و خود خیرین مسئول اجرا و تحویل آن به مددجویان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه کمیته امداد برای آینده،‌ برون سپاری است؛‌ افزود: بر همین اساس، امسال ۳۰ درصد از خدمات کمیته امداد در بخش سالمندان به مراکز نیکوکاری در مساجد، با رویکرد مسجدمحوری واگذار شده است

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه