ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دادگستری استان از بیکاری 207 نفر ممانعت کرد

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با اقدامات دستگاه قضا ۳۰ واحد تولیدی که قبلا تعطیل شده و یا با توقف روند تولید مواجه شده بودند، دوباره احیا شده و به چرخه فعالیت تولیدی بازگشتند.

به گزارش اترک، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در هشتمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  اظهار کرد: با جلوگیری از توقف فعالیت این واحدهای تولیدی از بیکاری ۲۰۷ نفر از کارگران این واحدها ممانعت شد.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آبان امسال، مجموعا ۱۳۸ پرونده در خصوص مشکلات سرمایه گذاران در دبیرخانه ستاد استانی تشکیل و با پیگیری‌های انجام شده، ۷۱ فقره از این پرونده‌ها مختومه شد و باقیمانده پرونده ها نیز برای رفع مشکل در دست پیگیری است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یک کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی در استان احیا شده و ۳۰ نفر کارگر آن مجددا به سر کار بازگشتند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه