ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تخصیص فقط 20 درصد اعتبارات طرح بازآفرینی شهری در استان

اترک: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: فقط 20 درصد اعتبارات طرح بازآفرینی شهری در خراسان شمالی تخصیص یافت.

به گزارش اترک، رضا رجب زاده اظهار کرد: 38 محله در خراسان شمالی، جزو محلات بازآفرینی شهری هستند که از این تعداد 23 محله در بجنورد در فهرست محلات بازآفرینی شهری قرار گرفتند.

وی افزود: هشت محله در اسفراین و هفت محله در شیروان جزو محلات بازآفرینی شهری هستند.

رجب زاده گفت: 47 میلیارد تومان برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در استان اختصاص یافت که از این میزان 31 میلیارد تومان برای بجنورد و 9 میلیارد تومان برای شیروان در نظر گرفته شد.

به گفته وی، از 47 میلیارد تومان اختصاص یافته برای بازآفرینی شهری در بجنورد و شیروان، در مجموع 20 درصد تخصیص یافت و قرار بود بخشی از اعتبارات مورد نیاز را دستگاه‌های اجرایی مشمول طرح، تأمین کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه