ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نماینده ولی فقیه در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان استان:

کسانی را انتخاب کنید که قدرت ریل گذاری برای نظام داشته باشند

اترک/ عظیمی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کسانی را انتخاب کنید که قدرت ریل گذاری برای نظام داشته باشند نه اینکه درجا بزنیم و ریل‌ها را جمع کنند. هر انتخاب، باید ما را چند ریل به جلوتر ببرد.

به گزارش اترک، بخشی از مهم‌ترین سخنان حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

 

توصیه تاریخی امام (ره) را مدنظر داشته باشید. ایشان؛ خطاب به جامعه روحانیت و مجمع روحانیون مبارز فرمودند مواضع خدمت را به هم نزدیک کنید این جمله خیلی حکیمانه است.

گروه‌های اصلاح طلب و اصولگرا کاری کنید که مواضع خدمت را به هم نزدیک‌تر کنید.

 سعی کنید به هم نزدیک شوید.

حاشیه‌ها گاهاً از متن پررنگ‌تر می‌شوند انصاف را از یاد نبریم.

در اسلام یک اصل داریم که اگر همه ما به آن عمل کنیم جامعه دلپذیر و دوست داشتنی می‌شود، آن اصل انصاف است.

حضرت علی (ع) می‌فرمایند: الانصاف یرفع الاختلاف و یوجب الائتلاف؛ خیلی حدیث قشنگی است هرجا انصاف باشد اختلاف‌ها می‌پرد، وحدت‌ها خودش را نشان می‌دهد انصاف اگر داشته باشیم. اختلافات چرا! اگر انصاف داشته باشیم نباید در بعضی جاها گیر کنیم همه ما فرزند یک خاکیم از یک کشوریم زیر یک پرچم هستیم، نظام را قبول داریم و به آن آری گفتیم.

ما می‌خواهیم این نظام اسلامی باشد ما به این نظام رأی داده‌ایم و همه این سلیقه‌ها باید ما را برای رسیدن به قله کمک کند، هدف ما همان قله‌ای است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کرده است.

"شکرگذاری سفره انقلاب در این است که اختلافات را به حداقل برسانیم".

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب: ظرفیت انسانی بالقوه و دست نخورده را باید به فعلیت برسانیم. از ظرفیت‌های انسانی و "جوانان مستعد، مبتکر و خلاق" خراسان شمالی بیشتر بهره ببریم.

به تعبیر مقام معظم رهبری موتور پیشران کشور ما، جوانان هستند.

در نظام جمهوری اسلامی ایران که در آن مردم سالاری دینی حاکم است رقابت‌ها تا زمان اعلام نتیجه است و بعد از آن بایست رقابت‌ها بایگانی شود و رفاقت‌ها جای آن را بگیرد.

امروز جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی و اقتصادی است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه