ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بدقولی و عدم حمایت مسئولان استان از تئاتر «دایک»

بدقولی و عدم حمایت مسئولان استان از تئاتر «دایک» مانع حضور در جشنواره تئاتر بین المللی «جوی فست» اوکراین می‌شود.

تئاتر دایک که تولید صفر تا صد آن توسط هنرمندان تئاتر استان انجام شده است و در جشنواره ملی مقاومت فتح خرمشهر در آبادان و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تهران خوش درخشیده، هم اکنون برای چندین جشنواره بین المللی از جمله «جوی فست» اوکراین پذیرفته شده است.
این نمایش که با محوریت موضوع دفاع مقدس توسط هنرمندان استان نوشته، اجرا و در جشنواره های داخلی حائز رتبه های فراوان شده و کتاب آن نیز به چاپ رسیده است هم اکنون در آستانه شروع این جشنواره‌های بین المللی به خاطر عدم حمایت مسئولان و تامین بودجه نخواهد توانست جزو شرکت کننده های جشنواره مزبور باشد.
براساس اظهارات عوامل این گروه، علی رغم این که استانداری خراسان شمالی قول مساعدت و تامین هزینه های این جشنواره را داده بود هم اکنون در حالی که تنها یک هفته برای اخذ ویزای عوامل باقی  مانده هنوز هیچگونه مساعدتی صورت نگرفته و هیچ یک از ارگان های استان کمکی به این گروه نمایش نکرده اند.
گفتنی است عدم حضور این گروه در جشنواره مذکور، جریمه سنگین مالی برای عوامل در پی خواهد داشت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه