ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

بهره‌برداری از ظرفیت مرزی ترکمنستان با کمک وزارت امور خارجه

اترک: استاندار خراسان شمالی از بهره‌برداری ظرفیت همسایگی استان با ترکمنستان به کمک وزارت امور خارجه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی با اعلام این خبر گفت: وجود ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک خراسان شمالی با کشور ترکمنستان ظرفیتی ویژه است.

وی افزود: متأسفانه هیچ استفاده‌ای از این ظرفیت مرزی استان نشده و هم‌اکنون به کمک وزارت امور خارجه و وزارت کشور در تلاشیم تا حداکثر استفاده را داشته باشیم.

شجاعی اظهار کرد: موقعیت مرزی استان، دسترسی صادراتی به کشورهای همسایه و سرمایه‌گذاری را مقرون‌به‌صرفه کرده است.

وی همچنین با اشاره به سفر هیئت دولت در ۲۳ تیرماه امسال به استان اضافه کرد: ۸۱۱ میلیارد تومان اعتبار دولتی در بخش زیرساخت‌ها تخصیص و بالغ‌بر ۲۱ هزار میلیارد تومان (ریالی و ارزی) اعتبار بانک‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مصوب شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص برنامه‌های هفته دولت در استان هم گفت: طی این هفته ۵۱۶ پروژه دولتی و خصوصی به ارزش ۲۴۶ میلیارد تومان و باقابلیت اشتغال‌زایی برای چهار هزار و ۸۲۱ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه