ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان در استان ماندگار شد

اترک: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش در خراسان شمالی ماندگار است و تنها ماهیت آن تغییر می‌کند.

به گزارش اترک، امیر رضا آذریان در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی اظهار کرد: تغییر استراتژی ارتش در برهه‌های مختلف متناسب با تهدیدات و هم‌چنین منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: سیستم‌های بالگردی پرواز در شب با برد بالا، توپ خانه دقیق زن، نیروهای واکنش سریع٬ بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با تدابیر مقام معظم رهبری و دانش بومی کشور رشد و ارتقاء داشته است.

امیر آذریان درباره جابه‌جایی تیپ شهید 130 دلجویان خراسان شمالی گفت: با توجه به راهبرد ارتش، نیروی زمینی و تدابیر ستاد کل٬ تغییرات در سیستم ماهیتی تیپ شکل گرفته و تنها جابه‌جایی برخی نیروها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر انتقال و انحلال تیپ 130 ارتش در خراسان شمالی تصریح کرد: این خبر غلط بوده و تیپ شهید دلجویان باشدت و قوت در حال خدمت و فعالیت است.

در پایان این مراسم از زحمات امیر گل‌گلی قدردانی و سرهنگ دلاور به عنوان سرپرست تیپ و سرپرست ارشد نظامی تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش در خراسان شمالی معرفی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه